Think outside the box e un proiect Chrysopeea Branding & Design (nu găsesc nici site-ul lor, nici nu-mi explic cum ar putea cineva ţine minte numele lor, deci o firmă de branding de succes) în colaborare cu Tuşnad.

Şi ce s-a gândit Chrysopeea Branding & Design când era la o cafea cu Tuşnad:

– Băi Tuşnad, hai să ne facem şi noi un site din ăsta cum are toată lumea.

– Păi de ce băi Chrysopopapopeea?

– Păi să ne promovăm frate.

– A, perfect. Păi şi cu ce să fie site-ul?

– Cu poze, cu articole, de-astea de le place oamenilor.

– Păi şi de unde luăm frate poze, articole?

– De pe Google vere, cum face toată lumea.

– Păi şi avem voie, băi Chrysosopapopeea?

– Nu prea, băi Tuşnad, dar dacă aşa face toată lumea, cui îi pasă?

Şi uite aşa a luat naştere Think Outside the Box, un site pe care mai public şi eu poze din când în când, cu sau fără voia mea. Adică pentru mine e clar că-i fără voia mea, de-aia scrie acolo alb pe negru în subsolul site-ului să nu-mi folosească lumea pozele fără acordul meu scris. Dar la câte furăciuni mai sunt pe site-ul ăla, ce mai contează una în plus sau în minus?

think outside the box totb

Am scris în stil pamflet pentru că de la o vreme devine amuzant şi pentru mine 🙂